Gå till innehållGå till sidfot
Kundtjänst

Vanliga frågor och svar

Leverans
Konto och nyhetsbrev

Att skapa ett konto är kostnadsfritt, och genom att skapa ett konto på www.reebok.eu kan du shoppa online och få ytterligare fördelar. Du kan skapa ett konto på ett av följande två sätt:
 

Klicka på ikonen "Användare" i det övre högra hörnet av webbplatsen, följ sedan stegen som anges under "Registrera". Ange namn, e-post, välj ett lösenord och avsluta processen genom att klicka på "Registrera".
 

När du gör en beställning kan du spara dina uppgifter och skapa ett konto när du kommer till kassan. 
 

Grattis, du har nu skapat ditt konto. Vi kommer att skicka ett mejl till dig för att bekräfta.
 

 

Behöver du mer hjälp? Kontakta Reeboks interaktiva kundtjänst.

Det är enkelt att återställa ditt lösenord. Börja med att gå till inloggningssidan. Klicka på "Har du glömt ditt lösenord? Klicka här för att återställa" och ange sedan den e-postadress som du använder för ditt konto. Klicka på "Skicka", så skickar vi ett meddelande via e-post till dig för återställning av lösenord.
 

När du får mejlet anger du ett nytt lösenord och slutför genom att klicka på "Spara ändringar".

Grattis! Du har nu ett nytt lösenord. Vi kommer skicka ett mejl till dig för att bekräfta att ändringen har genomförts.

 

Behöver du mer hjälp? Kontakta Reeboks interaktiva kundtjänst.

Om du vill ta bort ditt konto kontaktar du oss på:

E-post: customercare@reebok.eu

Telefonnummer:

Franska (avgiftsfritt): +33 800 905 291
Tyska (avgiftsfritt): +49 800 182 3248
Spanska (avgiftsfritt): +34 900 751 017
Italienska (lokal): +39 02 8148 0689
Engelska (lokal): +44 20 4578 1092
Polska (avgiftsfritt): +48 800 005 214
Holländska (lokal): +31 85 888 3771 (support tillhandahålls på engelska)

Vår telefonsupport är tillgänglig måndag till fredag, från 9.00 till 13.30 (CET) och från 14.30 till 17.00 (CET).

 

Eller kontakta Reeboks interaktiva kundtjänst.

Du kan avregistrera dig från vår kommunikation såsom nyhetsbrev eller marknadsföringsmejl genom att klicka på "Avregistrera" längst ner i e-postmeddelandet. Följ sedan instruktionerna.

Det kan ta upp till 72 timmar för din begäran att behandlas, så du kan fortfarande få vissa meddelanden en tid efter att du skickat in din begäran.

 

Behöver du mer hjälp? Kontakta Reeboks interaktiva kundtjänst.

Logga in på ditt konto om du vill ändra dina kontoinställningar.

Du kan sedan ändra personliga uppgifter som lösenord, e-postadress och kontaktnummer. Du kan också redigera dina sparade adresser.

 

Behöver du mer hjälp? Kontakta Reeboks interaktiva kundtjänst.

How to Do
video