Gå till innehållGå till sidfot
Kundtjänst

Vanliga frågor och svar

Leverans
Kampanjkod

När du försöker använda en kampanjkod kan du ibland få ett felmeddelande.

 

Om koden inte känns igen eller används på rätt sätt kan du göra så här:

 

1. Kontrollera att du använder kampanjkoden korrekt och att du har angett rabattkoden exakt som den visas. Det är lätt att göra fel om du anger koden manuellt, var därför uppmärksam och ta hänsyn till följande:
- Kontrollera mellanrum, tecken och/eller stavfel.
- Fältet för kampanjkoden är känsligt för stora och små bokstäver, kontrollera och använd versaler vid behov.
- Kontrollera att du inte blandar siffrorna 0/1 och bokstäverna O/I.

 

2. Läs villkoren och ta hänsyn till följande:
- Kampanjkoden är endast giltig under en begränsad tid och kan ej användas om datum för koden utgått.
- Kampanjkoden gäller eventuellt inte på alla produkter.
- Kampanjkoden kan inte kombineras med andra kampanjer, erbjudanden eller rabatter.
- Det kan finnas ett lägsta orderbelopp för att rabatten ska kunna tillämpas. 
- Kampanjkoden gäller eventuellt endast för ett köp och inte flera. 
- Kampanjkoden gäller eventuellt endast en första beställning.
- När den rabatt som ges via kampanjkoden gör att det totala beloppet sjunker under gränsen för fri frakt kan fraktkostnader tillkomma.
 

 

Behöver du mer hjälp? Kontakta Reeboks interaktiva kundtjänst. 

 

Kampanjer gäller för ett specifikt urval av våra produkter, så vissa artiklar kan uteslutas från kampanjer. Det kan också finnas ett lägsta beställningsbelopp för att kampanjkoden ska vara giltig. Läs de specifika villkoren för din rabattkod för att förstå hur kampanjkoden gäller vid just din beställning.

 

För ytterligare support, ring oss på:

Reebok FR (tullfritt)

+33 800905291

Reebok DE (tullfritt)

+49 8001823248 

Reebok SP (tullfritt)

+34 900751017

Reebok IT (lokal)

+39 0281480689

Reebok UK (lokal)

+44 2045781092

Reebok POL (tullfritt)

+48 800005214

 

Eller kontakta Reeboks interaktiva kundtjänst.

För närvarande säljer vi inte presentkort. Vi har dock ett brett utbud av andra produkter som kan vara lämpliga alternativ.

 

Behöver du mer hjälp? Kontakta Reeboks interaktiva kundtjänst. 

Med en kampanjkod kan du få rabatt eller annan förmån när du köper produkter via vår webbutik. Vi har olika erbjudanden, från rabatter i % per vara eller koder för fri frakt. För varje kampanj gäller olika villkor, så det är viktigt att se över motsvarande villkor.

 

Så här gör du för att få din rabatt:

1. Välj en giltig produkt för din kampanjkod från vår webbutik.

2. Fortsätt till din varukorg. Klicka på "Ange kampanjkod" i kassan.

3. Skriv in din kampanjkod i fältet och tryck på "Spara ändringar"

 

Tänk på:

- Kampanjkoden är endast giltig under en begränsad tid.

- Kampanjkoden gäller eventuellt inte alla produkter.

- Kampanjkoden kan inte användas efter att du utfört en beställning. I detta fall måste du avboka beställningen inom 15 min och beställa igen.

- Kampanjkoden kan inte kombineras med andra kampanjer, erbjudanden eller rabatter.

- Ett lägsta beställningsbelopp kan finnas för att kampanjkoden ska tillämpas. När den rabatt som ges via kampanjkoden gör att det totala beloppet sjunker under gränsen för fri frakt kan fraktkostnader tillkomma.

 

För ytterligare support, ring oss på:

Reebok FR (tullfritt)

+33 800905291

Reebok DE (tullfritt)

+49 8001823248 

Reebok SP (tullfritt)

+34 900751017

Reebok IT (lokal)

+39 0281480689

Reebok UK (lokal)

+44 2045781092

Reebok POL (tullfritt)

+48 800005214

 

Eller kontakta Reeboks interaktiva kundtjänst.