Vilken e-post kommer jag att få gällande min beställning?

Senaste: 11/24/16

Vanligtvis skickar vi tre e-postmeddelanden när du beställer: beställningsbekräftelsen, leveransbekräftelsen och fakturan. På så sätt får du information om att din beställning har registrerats och skickats ut (med en kod för att söka och spåra) samt en faktura som du kan spara.

I två situationer skickar vi ett extra e-postmeddelande: när du returnerar en beställning och när du annullerar den.

Vi skickar ett e-postmeddelande där vi bekräftar att vi har mottagit din returnerade beställning. Om den lever upp till kraven i returpolicyn återbetalar vi beställningen inom 14 dagar. Och vi skickar ett e-postmeddelande med en bekräftelse om du helt eller delvis annullerar din beställning.

Var den här artikeln till hjälp?

Ja / Nej

Var är min beställning?

Logga in eller använd vår Guest tracker för att snabbt spåra din beställning, annullera varor och kolla status för returer.

Hittar du fortfarande inte svar på din fråga?

FRÅGA VÅR KUNDSERVICE

Mån. till Fre: 08.00-18.00